Om Den Danske Køreskole

Erfaren kørelærer i Birkerød

Leder du efter en dygtig og erfaren kørelærer, så er du kommet til det helt rette sted. Hos Den Danske Køreskole uddannes eleverne til at kunne køre sikkert og korrekt på vejen, når de er færdig med undervisningen. Her på siden kan du læse mere om skolen, kørelæreren og undervisningen.

Om skolen

Den Danske Køreskole er placeret centralt i Birkerød, så med kun 10 minutters gang fra stationen kan du komme nemt og hurtigt herhen. Tager du bussen, så går 500S, 385 og 196 direkte til køreskolen. Jeg stræber efter at gøre undervisningen hyggelig og sjov. Der kan købes kaffe, the, kakao, vand, sodavand, slik og chips til billige priser.

Om kørelæreren

Jeg har undervist i forskellige bydele bl.a. Brøndby, Hillerød, Rødovre og Værløse, og hjulpet mere end 300 elever videre med drømmen om et kørekort. Nu glæder jeg mig til at hjælpe jer i Birkerød.

I undervisningen benytter jeg mig af den lette tilgang til læring. Jeg underviser derfor i et simpelt og enkelt sprog, så alle kan følge med i instruktionerne.

Undervisningen

Du bliver undervist både i den teoretiske del i undervisningslokalet på køreskolen, og når det kommer til den praktiske del af undervisningen, kommer du med ud og køre i trafikken.

Skolen står for at bestille tid til dig på køreteknisk anlæg, teoriprøve og køreprøve. På skolen får du færdselsrelateret førstehjælp - undervisningen foregår i køreskolen ved egen instruktør. Det gør det nemmere for dig, da du på den måde får hele pakken her.

HUSK! Fleksibel afhentning ved kørelektioner. Det gør det nemmere for dig at tilpasse kørelektionerne ind i din hverdag.

Abdel Hamid el Halawani

Kørelærer
Den Danske Køreskole
Birkerød
info@dendanskekøreskole.dk

Stress - og angsthåndtering

Jeg har en baggrund, som psykiatrisk sygeplejerske og har arbejdet med psykisk sårbare siden 2002. Derfor er jeg meget opmærksom på, hvordan mennesker reagerer under pres. Denne viden bruger jeg i mit arbejde som kørelærer for at sikre en stressfri atmosfære. Jeg mener nemlig, at du lærer bedst på den måde.

Hvis du har behov for individuel eller gruppevis coaching i stress- og angsthåndtering, har jeg redskaberne til at hjælpe dig. Det kan være en fordel for dig, hvis du oplever prøve- og bedømmelsessituationer, som er angstprovokerende.